صوتی

دو قطبی کردن جامعه و اظهارات تیلرسون دربرکناری نظام ایران:مصاحبه رادیو عصر جدید

بنی صدر: حضرت علی به قدرت گفت نه ، این آقای خامنه ای به حق و حقوقی که مردم دارند میگوید نه.

آدمی که بنده این دو قطبی سازیست به خود اجازه میدهد که بدروغ بگوید که بنی صدر مردم را دو قطبی می کرد.

آقای تیلرسون بشما چه مربوطه که رژیم ایران عوض بشود ، این کار مربوط به مردم ایران است . نه بشما.

این ایالات متحده آمریکا قبل از آقای ترامپ و از دوره آقای بوش این انحطاط خودش را بعنوان ابرقدرت شروع کرده بود ولی حالا سرعت گرفته که حتی این حکومتهای اروپایی و همین خانم مرکل هم گفته که به این آمریکا دیگر اعتمادی نیست.

حالا از آمریکا بپرسیم، شمایی که پنج ماه است آقای ترامپ شده رئیس جمهور هنوز قضیه دخالت روسها تحت تعقیب است که در انتخابات آمریکا دخالت کردند یه نه ، خوب اگر این دخالت خارجی اهمیت ندارد و بلکه خوبه ، پس چرا وقتی به خود شما مربوط میشود  قاضی مستقل باید معین بشه و یکی یکی باید در کنگره شهادت بدهند، برای شما خوب نیست که یک قدرت خارجی آن هم از راه دور و از طریق اینترنت خواسته به اصطلاح به این آقای ترامپ کمک کنه ، این را جامعه آمریکایی بر نمیتابد، حالا بفرمایید ببینم که چگونه شما آمریکاییها به خود اجازه میدهید که تصدی بکنید تغییر رژیم را در یک کشور دیگه ؟ این مقدار دخالت دخالت روسها جائز نیست آما دخالت مستقیم شما در تغییر یک رژیم جائز است ، حالا خوشمزه اینکه شما دم از حقوق بشر هم میزنید.

آقای محترم شما یک عده ایرانی را که بخدمت شما در آمدند را دستمایه می کنی برای تغییر یک رژیم ، این نقض حقوق ملی یک کشور نیست؟.

 بشما چه مربوطه ، این کار مربوط به مردم ایران است نه بشما.

اما به شمایی که رفتید و به خدمت آمریکا در آمدید، این آمریکا لطف فرموده اول خودش را بتواند اداره کنه و اینکه بتواند رژیم تغییر بدهد ، این پیشکشش.

این حرفی که آقای تیلرسون میزند . نفعش را آقای خامنه ای می برد، پس معلوم میشود که اینها نه تنها تغییر نمیخواهند بلکه تثبیت میخواهند... در گفتگوی رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر. جمعه ۲۶ خرداد ۹۶

فایل صوتی

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

 

 

 


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter