صوتی

رادیو عصر جدید : علل پشت پرده و پیامدهای خروج نیروهای آمریکا از سوریه

 

ارزیابی شما از علل خروج امریکا از سوریه که به نظر می رسد سریع انجام خواهد گرفت و پیامدهای آن بر معادلات منطقه ای چیست؟ آیا این امر، خطر تهاجم نظامی به وطن را افزایش می دهد؟

*****

بنی صدر: بیچاره آنهایی که با این آقای ترامپ دخیل بسته اند ، شما نگاه کنید به این آقایی که رئیس جمهورآمریکاست، همکارهایی که خودش انتخاب کرده یکی پس از دیگری استعفا دادند، یعنی هرکدام که برای خود شخصیتی قائل بودند و کاردانی داشتند و نمیخواستند نقش آلت فعل را بازی کنند ، نتوانستند با این آقا همکاری کنند.

در مطبوعات غرب درج شده آقای ترامپ قوایش را از سوریه می برد بیرون ، حالا آن مردمی که در آن کشور به این آقا تکیه داده بودند باید منتظر حمله ترکیه باشند ، در واقع سرنوشتشان افتاده در دست ترکها، روسها و ایرانیها و قشون آقای اسد تا توبه کنند آنهایی که می روند وابسته به این قدرتها می شوند که درمانده اند .

وابسته ها گوش کنند، شما یک در صد هم امکان اینکه از طریق قدرت خارجی در ایران به حاکمیت برسید، وجود ندارد ، تمام ، این پرونده بسته شد، راه حل داخلی است پس به مردم خود بپیوندید...مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر. جمعه ۳۰ آذر

 

لینک صوتی

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

لینک یوتوب

جهت دیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter