صوتی

کنفرانس مکه و پیامد های آن در رابطه با ایران: مصاحبه رادیو عصر جدید

مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر، جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

کنفرانس مکه و پیامد های آن در رابطه با ایران: مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر

بنی صدر: این رژیم از حرکت مردم میترسد ، جو جنگ را سنگین میکند تا مردم از حرکت بترستد.

شما از حرکت مردم ایران میترسید و هی میخواهید این جو جنگ سنگین بشه که این مردم در یک جو تحت فشار که نکند امروز و فردا یک جنگی بشه و وضعی پیش بیاد و از ترس تکان نخورند ، هر رژیمی میداند که در چه وضعی قرار داره و آقای خامنه ای و رژیم او هم میداند که از درون متلاشی است و بند از بندش گسسته، چون این را میداند وحشت دارد از حرکت مردم، پس برای اینکه این حرکت انجام نگیره لازم است گه جو هر چه بیشتر تحریک آمیز و بحران آمیز و از دید مردم خطر ناک دیده شود ...

وقتی رئیس جمهور این رژیم می گوید دشمنان نگذاشتند که مردم ماه رمضان خوبی را بگذرانند و در سختی گذراندند  یعنی اینکه وضع خیلی خراب است.

اینکه قیمتها به این شدت بالا رفته که دروغ نیست ، اینکه شمار بیشتری از مردم زیر خط فقر قرار میگیرند که دروغ نیست، اگر دروغه خوب این مسئولان رژیم چرا این دروغها را می گویند، این خشونت فراگیر دروغه؟ این آسیبهای اجتماعی که آقای خامنه ای را نگران کرده است دروغه؟ بیکاری دروغه؟.

اینها چهل سال است که این جوانها را می کشند ، نسل انقلاب را یا در زندانها کشتند یا از ایران فراری دادند یا در میدانهای جنگ نفله کردند و از آن زمان تا امروز هم کار اینها بر انگیختن این جوانها ی درس خوانده به فرار از ایران است . حالا این آقا یادش افتاده که دولت باید جوان بشود، شما در واقع داری توهین میکنی به نسل جوان امروز ایران، اینکه جوان ایرانی در یک جو فرهنگی بسته  خفقان آور زندگی میکنه دروغه؟ نه اینها هیچکدام دروغ نیست ، پس میدانی وضعیت چیست و طبق رویه چهل ساله به بحران سازی در بیرون و با تشدید آن میخواهید در درون، جامعه را کنترل کنید.

این رژیم در خود کشور از درون متلاشی است و با مردم ایران وضعیتی دارد که این مردم میخواهند سر به تن این رژیم نباشد.

این رژیم ناتوان است، شما مردم تواناییهای خود را بکار بگیرد. اگر جنبش کنید هم از این رژیم می آسایید و هم این بساط دشمنان ایران را بهم میزنید...

مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر، جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

لینک صوتی

جهت شنیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید .

 

لینک تصویری

جهت دید مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید .

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter