صوتی

دام بورس ‌بازی برای مردم و وحشت علی خامنه‌ ای و و روند انحطاط رژیم، مصاحبۀ رادیو عصر جدید

جهت دیدن مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

حسین جواد زاده: حکومت آقای روحانی با پشتیبانی آقای خامنه‌ای از فروردین امسال و همزمان با گسترش کرونا، اقدام به تبلیغ گسترده و برداشتن موانع آموزشی برای ورود گسترده عموم مردم به بازار بورس تهران کرد.
 
در یک ماه اخیر با ریزش دستوری شاخص بورس توسط دولت، ضررهای هنگفتی را به بسیاری از هموطنان تحمیل شد.
 
ارزیابی شما از اهداف و پیامدهای این سیاست رژیم چیست، و چه سخنی با مردم دارید؟
 
ابوالحسن بنی صدر: : رژیم ولایت فقیه وارد مرحله انقباض و انحلال شده است
 
نخست از زندانیان دلیری صحبت بکنم که اعتصاب غذا کردند، آن هم ایستادگی در شرایط سخت زندان.
 
عفو بین الملل به تازگی گزارشی در بارۀ شکنجه در زندان های رژیم داده و می گوید که شکنجه در زندان ها، همگانی شده است. دستگاه قضائی و قاضیان، دستیاران شکنجه گران گشته اند. در همچین محیطی، زندانیانی اعتصاب غذا کنند و  بر حق بایستند، این یعنی ملت زنده است، ایران صدا دارد.
 
مادری می گوید، فرزند مرا شکنجه کردند که بر ضد فرزند دیگرم شهادت بدهد، و فرزندش نوید افکاری شکنجه هایی را که دیده شرح می کند.
 
پلاستیک بر سر و صورتش کشیدند و تا حد خفگی او را نگه داشتند و با باتوم به شدت به شکم و دست و پا زدن و در همان حال رکیک ترین ناسزاها را گفتن و ریختن الکل به بینی او– این هم جدید است که ما نشنیده بودیم- ... . این دستگاهی است که این قاتل تاریخی، آقای رئیسی، رئیس آن است. حالا چرا به این شدت و همگانی شدن شکنجه و دارو درفش؟ بلحاظ اینکه رژیم وارد مرحلۀ انقباض و انحلال شده است و بنابر این وحشت و ترس او از سقوط، شدت گرفته و ددمنش تر شده، ...

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter