Uncategorised

رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر- رايزنی برای انتخاب " رهبر" جديد يا حصر خانگی رفسنجانی

تاریخ انتشار 94-09-27

اگر یک ناظری به گذشته گذر کند و ببیند که این مهندسی انتخابات در انتخابات پیشین چگونه انجام می گرفت، برای او فهم آنچه الان میگذرد بسیار آسان میشود.

در گذشته عینا همان رویه ای عمل میشد که در این انتخابات پیش رو هم دارد انجام میگیرد ، یعنی بتر تیبی که ترکیب مجلس بشود همان که رهبر و دستیاران او میخواهند.

حالا فرض کنیم که مجلس خبرگان همه شدند از تیپ آقای رفسنجانی و آقای حسن خمینی که آقای رفسنجانی این جوان را علامه هم خواند . خوب اینها چه جوری میخواهند نظارت کنند. هنوز آن نظارت شروع نشده خود این آقای هاشمی رفسنجانی در مقام تملق از همین آقای خامنه ای بیسواد گفته که این مرجع تقلیده و هیچ کسی در قلمرو اسلام بهتراز ایشان برای صلاحیت رهبری نیست ، خوب حالا این آقا میخواهد نظارت بر کسی بکند که میگوید هیچ کس بهتر از این نیست ، خوب دیگه هیچ معنی نداره این نظارت .

تازه آن شیخ صادق لاریجانی گفته که در قانون همچین چیزی نیست.دروغ بسیار رسوایی میگوید .برای اینکه طبق اصل 109 آن قانون گذایی میگوید به اینکه مجلس خبرگان میتواند رهبر را غزل کند، خوب اگر نظارت نکند از کجا بفهمد که رهبر آن صفات رهبری را هنوز دارد یا ندارد . کار خطا میکند یا نمیکند ، اگر نظارت نکند چه جوری بفهمه.

هر گاه مردم ایران بخواهند به خودشان نقشی بدهند با توجه به این ترتیب مهندسی که توضیح دادم خیال خود را راحت می کنید و از این مدار بسته بد و بدتر بیرون می آیید و تصمیم بر حق میگیرید و صلب مشروعیت می کنید از این رژیم و راه را باز میکنید برای تحول او از طریق یک تحریم کامل و همه جانبه .

 اینکه شما مردم ایران چه میکنید  تصمیم با شماست ، آنچه که به من مربوط میشود این است که آنچه را حق است بگویم.

امیدوارم که شما یک بار هم که شده تن به آزمایش بدهید و در ذهن خودتان این جمله را هک کنید که مصلحت را همیشه قدرت می سنجد ، مصلحت یعنی عمل به زور .و حق را همواره انسان دارد ، شما نگذارید مصلحت بر حق حاکم شود... در مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر . جمعه 94-09-27

 

 

یرای شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter