صوتی

رادیو عصر جدید - ایران ، هم اکنون در گیر سه جنگ است

جنگ نفت ، جنگ نظامی در منطقه  مرتب این ایرانی در سوریه کشته میشود و جنازه ها را میبرند ایران ،جنگ دیپلماتیک و تبلیغاتی .

 

قرارداد وین که بدتر از قرارداد ترکمنچای است ، حالا این آقای روحانی گفته افتخار آمیزه ، شما این استبداد و این سانسور را بردار تا ببینیم که این چگونه افتخار آمیزه  این یک ننگ تاریخی است هرگز هم شسته نخواهد شد چرا شما به این ننگ تسلیم شدید .

میزان تحمل دولت یعنی رژیم ولایت مطلقه فقیه کمتر از میزان تحمل جامعه است ، ببینید این بودجه  رژیمه که زودتر از پا در آمد . به لحاظ تحریمها و این دولت است که محلی برای بودجه اش نداردو تن داده به تسلیم قبل از اینکه این مردم به تکان بیایند و بگویند که این چه بلایی است که شما بر سر ما آوردید ، هیچ نگفتند تازه به انتظار هم نشستند که ها ، این توافق انجام میگیره و ایران میشود بهشت ، اگر وارونه بشود یعنی تحمل مردم  کم بشود از آنچه که تحمل دولت است آنوقت این جامعه دیگر این بلاها که بر سرش میاد نخواهد آمد ولی تا این زمان هم در مورد جنگ هشت ساله اینجور بود، گروگانگیری که جای خود داره و هم بحران اتمی ، این کشور شده بیابان این مردم تحمل کردند ، فقر عمومی شد مردم تحمل کردند ، قیمتها سر به فلک کشید مردم تحمل کردند ، این خشونت از اندازه گذشت مردم تحمل کردند ، این آسیبهای اجتماعی از حد گذشت مردم تحمل کردند ، این بیکاری به این وسعت شد و این نسل جوان بیکار و بی آینده تحمل کردند،همه اینها را تحمل کردند .

 

ایرانیها فریب نخورید ، ترگها فریب نخورید ، عربها فریب نخورید ، هیچ کشوری در منظقه نمیتواند نقش ابرقدرت را بازی کند برای اینکه امکاناتش را ندارند، نه امکانات مالیش را دارند نه امکانات نظامیش را دارند و نه موقعیت جهانی و موقعیت منطقه ای چنین امکانی را به این کشور ها نمیدهد، تعادل ضعفها یعنی این ، دولت سعمودی این زیان را به خودش میزند برای اینکه تحمل ایران برای زیان بسیار کمتره ، خودش را ضعیف میکنه برای اینکه ایران را ضعیفتر بکنه ،تعادل ضعفها یعنی این بیخودی که نگفته که کاری خواهد کرد که ایرانیها در کوچه و خیابانهای شهر های عربستان گدایی کنند و... در مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر جمعه  ۱۳۹۴/۱۰/۲۵

 

 

 

برای شنیده صدایی مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

 


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter