صوتی

رادیو عصر جدید : بنی صدر:این انقلاب میباید به نتیجه برسد،انقلاب دیگری لازم نیست

جای سازمان سیاسی وفعال سیاسی بسیار تعین کننده است .اگر در درون رژیم یا در حاشیه اش باشد این عامل مهار جامعه است چنانکه می بینید ، میگویند بیایید پای صندوق و رای بدهید به جنایتکار، میگویند مصلحت اینطور است اگر نیایید رای ندهید ایران میشود افغانستان ،عراق و سوریه ، دروغ میگویند برای اینکه آن کشور ها اگر شدند آنچه شدند بخاطر داشتن رژیمی مثل رژیم ولایت مطلقه بود.

مردم ایران ،غیر ممکن است این رژیم ادامه حیات پیدا کند و ایران بتواند سرنوشتی غیر از سرنوشت سوریه و عراق و افغانستان امروز را پیدا نکند، غیر ممکنه، منتها شما نمیخواهید چشمهایتان را بر واقعیت باز کنید .

مسئله ایران این است که اگر مردم بخواهند حقوقمند زندگی کنند میباید که این بدیل را نیرومند بسازند و از طریق بدیل مردمسالار عمل کنند.

ما هم راه حل داریم و هم اندیشه راهنما داریم ، کاملترینش در جهان امروز، قانون اساسی داریم که تمام اصول آن با همین حقوق چهار گانه هستند،

سازماندهی دولت برای اینکه کاملا مجری این حقوق باشد ، انسانهای توانا داریم که اینها برآن هدف انقلاب ایستاده اند و نمیخواهند بگذارند تجربه این انقلاب هم به سرنوشت دو جنبش قبلی مشروطیت و ملی کردن صنعت نفت دچار بشود.

این انقلاب تجربه ایست که میباید به نتیجه برسد،انقلاب دیگری لازم نیست ، برداشتن یک مانع در کار است و آن مانع اینکه این ولایت مطلقه فقیه از میان بر بخیزد و ولایت از آن جمهور مردم بگردد ... در مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر ، جمعه

 

برای شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter