صوتی

حضور روسیه در ایران نقض آشکار استقلال ایران توسط نظام ولایت مطلقه فقیه- رادیو عصر جدید

 

 

Banisadr 95-05-29=حضور روسیه در ایران نقض آشکار استقلال ایران توسط نظام ولایت مطلقه فقیه : مصاحبه با آقای بنی صدر

 

بنی صدر:این روسیه از دوران کمونیستی منتهای تلاشش را کرده بود که به خاور میانه وارد بشه نتوانسته بود، حالا وارد شده و در ایران پایگاه داره و در سوریه عملیات انجام میده.

اصل ۱۴۶ قانون اساسی ایران میگوید که استقرار هر گونه پایگاه نظامی خارجی در کشور هر چند بعنوان استفاده های صلح آمیز باشه  ممنوع است، پس جنگ بجای خود برای استفاده صلح آمیز هم ممنوع است، خوب این که استفاده جنگ آمیز هم میشود ، چرا اجازه دادید، این که خلاف نص صریح قانون اساسی است.

حالا این آقای خامنه ای که گویا فرمانده کل قوا هم تشریف دارند و مسئول اول این نقض قانون اساسی هستند . این همان کسی است که در آن تقلب بزرگ که مردم ایران به اعتراض جنبش همگانی براه انداختند ، مدعی شد که خوب شما که میگویید تقلب شده  از طریق قانون عمل بشود ، خوب دروغ میگفت، حالا این آقایی که قانون قانون میکرد  حالا با این صراحت قانون اساسی را نقض کرده.

ایران در جنگ سوریه وارد شده  در جنگ عراق وارد شده و برغم اینکه در سوریه پول میدهد  اسلحه میدهد  نفت میدهد  نیروی زمینی میفرسته  با این همه استقلال عمل ندارد ، قبل از اینکه روس و آمریکا با هم قرار و مدارها بگذارند و روسها وارد جنگ سوریه بشوندباز یک مقدار استقلال داشت ولی حالا ندارد و یکسره باید تابع تصمیمات روس و آمریکا باشد و... در مصاحبه با رادیو عصر جدید . جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

 

 

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

 

 

 


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter