صوتی

آیا سیاست ترامپ با مشکلات داخلی و خارجی ایران در ارتباط است ؟: مصاحبه رادیو عصر جدید با ابوالحسن بنی صدر

 

بنی صدر: آقای خامنه ای و مافیای نظامی مالی فکر میکنند که هر اندازه بیم و ترس از بیرون بیشتر، امکان آنها برای به حد اکثر رساندن رانتخواری و به جیب زدن هم بیشتر. پس زنده باد بحران ، زنده باد ترس از مداخله خارجی .

 سرمایه نبود که سرمایه گذاری بشود بعد از این سرمایه ها فرار هم میکنند.

 نباید هیچ بهانه ای و هیچ فرصتی برای مداخله یک آدمی با تمایلات توتالیتر بوجود آورد.

آقای خامنه ای باید جنس خودش را بشناسد و بداند که این آقای ترامپ از چه جنسی است ، یعنی چه باید بکند، یعنی میباید که فساد در دولت را بحداقل برساند .

بزرگتریم فساد استبداد مطلقه یک نفر است بر یک کشور که باید پایان بپذیرد ، باید دولت منتخب واقعی مردم در یک انتخابات آزاد باشد ، باید که جامعه مدنی مرتب تصدی کند نقش خود را در پیشبرد مردمسالاری.

ایران قلب بزرگترین حوزه تمدنی جهان است و میباید دوباره نفش خودش را بعنوان قلب پیدا کند و این مجموعه عظیم را به جنبش درآورد ، به جنبش در زیستن در استقلال و آزادی و حقوقمندی ، همانطور که در آغاز انقلاب بود.

خوب شما با این کشت و کشتار و روش کردن جنایت در درون و بیرون مرزها این قلب را از کار انداختید و ایران شده وسیله توجیح هر گونه جنایتی ، سعودی میخواهد یمن را ببلعد و هزار جنایت میکند بهانه اش مداخله ایران است در یمن ، در سوریه هم همین کار را میکند . بهانه اش مداخله ایران است ، اسرائیل در فلسطین جنایت میکند  بهانه اش ایران است، آقای ترامپ روشهای زورمدارانه اتخاذ میکند، بهانه اش ایران است .

آقای خامنه ای ، شما را دست انداختند ، نشستی آنجا و خوشت میاد از اینکه میگویند ایران ابرقدرت منطقه است و نفوذ گسترده در منطقه دارد از کجا تا بکجا ، بس کن ، بخود بیا ... جمعه ۱۵ بهمن ۹۵

فایل صوتی

   جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

 


Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter