صوتی

استراتژی ترامپ در رابطه با ایران ، واقعیتها و پیش بینی ها از دید بنی صدر

بنی صدر از جمله در این مصاحبه  خطاب به مردم ایران می گوید: مردم ایران، این آمریکا این رژیم را نمی خواهد که نباشد ، چون اگر می خواست نباشد این حرفهایی را که آقای ترامپ امشب زد ، نمی زد.

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

بنی صدر: ما در ۴۸ ساعت پیش مواد این استراتژی جدید را به استناد وضعیتی که آمریکا در آن است را پیش بینی کردیم ، در آن پیش بینی هم گفتیم که بعضی از این مواد را ایشان اعلام نخواهد کرد ، چون نمیتواند مثلا به صراحت بگوید که برنامه ما تجزیه ایران است. ولی بعضی مواد را اعلام خواهد کرد . از جمله آنچه که آقای ترامپ گفت سر سوزن با این بر آوردی که در شش ماده توضیح داده شد، فرق ندارد .جز اینکه این پیش بینی ما کاملتر است، واضح هم هست که یک سیاست سلطه جویانه نمی تواند آنچه را که در بن و در واقعیت در سر دارد را اظهار کند ، واضح است که این نمی آید بگوید که ما مردم ایران را می خواهیم از بین ببریم ، میگوید که ما با رژیم ایران کار داریم . همینجوری که استبداد ولایت مطلقه فقیه میگوید که ما با مردم آمریکا کار نداریم ، ما با دولت سلطه گر آمریکا کار داریم.

آقای ترامپ در آنچه که راجع به رژیم ایران میگوید نادرست نیست ، چون اگر نادرست بود نمیتوانست مستند کند استراتژی خود را .

اینکه یک رژیم استبدادی ، سرکوبگر وجنایت پیشه است، اینکه خیانت، جنایت و فساد ویژگی عمومی این رژیم است، بله حرفی نیست، چهل سال است که ما داریم میگوییم .

اینکه آقای آقای روحانی می گوید که اگر این برجام به زیان ما بود ، پس چرا آمریکا ناله اش به هواست و میگوید که این بدترین قرارداد است و باید از بین برود ، این آقای ترامپ خیلی روشن و واضح الان گفت ، نه اینجور است که آقای روحانی میگوید ، آقای روحانی حقیقت را وارونه میکند و به مردم ایران میگوید .

آقای ترامپ هم اکنون گفت که جان اقتصاد ایران داشت به لب میرسید و این رژیم در معرض تلاشی بود .

ما درست در وقتیکه می باید فشارش را بیشتر می کردیم که از پا در بیاید ، بهش با اصطلاح اکسیژین رساندیم که نمیرد، حرفش این است . پس تشدید می خواهد ، نه اینکه آقای روحانی میگوید... 

مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدرجمعه ۲۱ مهر

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter