صوتی

رادیو عصر جدید - هشدار بنی صدر: در صداقت آنهایی که شما مردم را به آتش زدن و کشتن، تشویق می کنند، تردید کنید

صاحبه های رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶

هشدار بنی صدر: در صداقت آنهایی که شما مردم را به آتش زدن و کشتن، تشویق می کنند، تردید کنید

سوال:بنظر می رسد که دو کار برای زمینه سازی مداخله خارجی و گسترش خشونت ، در حال انجام است ، یکی قهرمانسازی از ترامپ و اینکه حمایت آمریکا ، به مردم معترض امید می دهد و دیگری ، تلاش برای گسترش خشونت در میان مردم از طریق تشویق به آتش زدن اماکن دولتی و مذهبی و کشتن پاسداران و بسیجی ها ، موفقیتهای اقتصادی ترامپ ، برجسته میشود ، عده ای نیز دینبال تدارک اینترنت مجانی ، یا اینتر نت آزاد توسط آمریکا هستند ، حکومت ترامپ ، در پی چیست ؟

============

بنی صدر: خشونت به رژیم امکان میدهد که از آن استفاده کند در سرکوب جنبش ، اما خشونت زدایی قلمرو رژیم را محدود می کند ، شما را رها میکند ، آزاد می کند .

پس شما مردم ایران ، برای اینکه از این وضعیت رها بشوید محتاج خشونت نیستنید ، محتاج خشونت زدایی هستید به ترتیبی که خشونت رژیم را بی اثر بگرداند .

از اینکه ۳۲ جوان ایرانی در آتش سوختند ، یک ثروت ملی ، شد آتش و جوانان ما را سوزاند ، در واقع نفت و گازی که ایران دارد همین نقش را با هستی ایران بازی میکند ، طبیعت ایران می سوزد ، جوانان ایرانی کار از دست میدهند ، استبداد تبهکار بر کشور حاکم میشود و ایران را گرفتار هفت جنگ می کند، اینها همه آتشی است که نفت بجان هستی ما می زند.

آنهایی که میشنوند و آنهایی که میخوانند ، هرگاه به خود زحمت انتقال به دیگری را بدهند ما دیوار سانسور مثلث زور پرست را به راحتی میشکنیم و می توانیم با هم باب گفتگو را باز کنیم ...

مصاحبه رادیو عصر جدید با آقای بنی صدر . جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶

هشدار بنی صدر نسبت به اهداف شوم ترامپ و زمینه سازیها برای مداخله خارجی و گسترش خشونت در ایران

فایل صوتی

جهت شنیدن صدای مصاحبه لطفا اینجا را کلیک کنید

فایل تصویری

جهت شنیدن صدا در یوتوب اینجا را کلیک کنید

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter